حسين قاسمي با بيان اينکه اين خدمات را ميتوان در قالب سرويس در منزل (Home service) ارائه کرد، تصريح کرد: اگر چه در حال حاضر اين خدمات از سوي برخي شرکتها و نمايندگيها و شخصيتهاي حقيقي و حقوقي مجاز و غير مجاز در سطح کشور خصوصا تهران در حال ارائه است و گاها تاثير مناسبي در رفع برخي از مشکلات داشته، اما داراي نواقص و ناکارآمديهايي نيز هست، مثلا سرويس ندادن به همه نوع خودرو، سرويس ندادن در ايام تعطيل، سرويس ندادن در مواقع اضطراري و سرويس ندادن در همه محورها از اين جمله مشکلات است.
وي افزود: از طرفي امدادرساني غير فني و غير مشخص مشکلات عديدهاي را براي مردم و مسئولان خصوصا نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي در برداشته که سرقت لوازم خودرو و دريافت دستمزدهاي کلان از جمله اين مشکلات است.
مديرخدمات خودرويي کانون جهانگردي و اتومبيلراني با اشاره به مزاياي سيستم سرويس در منزل اين کانون ارائه سرويس به تمامي خودروها در تمامي ساعات شبانهروز را از جمله مزاياي اين طرح ذکر کرد.
قاسمي افزود: ارائه خدمات در ايام تعطيل و مواقع اضطراري خصوصا برف و باران از جمله ويژگيهاي اين سيستم است.
وي خاطرنشان کرد: در اين سيستم امکان پيگيري تخلفات ناشي از ارائه خدمات توسط افراد غيرمتخصص و غيرمتعهد وجود دارد.
مديرخدمات خودرويي کانون جهانگردي و اتومبيلراني گفت: اين طرح با توجه به خصوصي بودن ميتواند اشتغالزايي مضاعفي نيز در پي داشته باشد.
قاسمي با بيان اينکه سرويس در منزل کانون جهانگردي و اتومبيلراني آماده ارائه خدمات به همميهنان است، افزود: شماره تماس براي دريافت سرويس در منزل در تهران 4- 02166710710 و شماره امداد سراسري 09697 است./105
انتهای پیام/